Vitt. vitt, vitt....

Fortsätter på mitt blomtema, i vitt denna gång. Fick härligt krispiga vita tulpaner av min svägerska när de kom på julafton, vackra eller hur!
Har även vitt i julgrupper

Och så de fantastiska amaryllisarna som nästan blir gula i solens motljus

En fantastiskt vacker blomma!

Ikväll kommer M och hennes familj över på lite kvällsmat, vi ska planera nyårsfesten som går av stapeln i deras hem inom en väldigt snar framtid. Det får bli hemgjord pizza i kväll, för nu är vi lite trötta på all julmat.
Hoppas ni får en mysig kväll ni med!
Kram L

Kommentarer

Viola sa…
Visst är det extra vackert med vita blommor! ha det nu så mysigft ikväll och planera för festligheterna, kram
Marina sa…
Här har vi gått och blivit ugna på en glasstårta som ligger i frysen, så här en måndagskväll. Går det an???
Kanske vi tar den till Anne på Grönkulla, vi får se. Man ska ju göra vardagen till en fest har jag hört.
Vita blommor är så vackra och tulpanerna blir jag riktigt avis på. Vill ha, nu! Kram!
Penseldraget sa…
hej
oj va kul att du hittade mig så fick ju jag kika runt hos dig..så fina blomsterarrangemang du gör fantastiska =)ska fortsätta titta igenom din blogg =)
önskar dig ett gott nytt år
kram pia
Britt sa…
Hej! va kul att du hittade mig!

Vilken fin blogg du har. Underbart med tulpaner, har precis varit och köpt en bukett som jag ska njuta av under nyårshelgen.

//Britt
gamla skolan sa…
Hej ! Tack för fina ord på min blogg , kul att du hittade den ! Vackra vita blommor , även mina favoriter !! Önskar dig ett gott avslut på 2008 och ett gott nytt 2009 . Kramar Susanne / den gamla skolan

Populära inlägg