En mysig liten tripp...

I helgen som gick var jag och mina kollegor i arbetslaget på en liten teambuilding-tripp till Kungsörstorp. Kolla in bilderna på deras hemsida! Ett fantastiskt ställe med superbra service, trevlig personal, fina rum och konferensavdelningar, aktiviteter och helt underbar mat! (Och jag kan vara rätt så kräsen!) Vi hade skattjakt, badade badtunna, prövade på chokladprovning och fikade och åt var tredje timme. Ni kan ju tänka hur vågen reagerade på en sådan helg.... Absolut ett ställe jag kan rekommendera, både för jobb, för de hade bra aktiviteter för grupper, men även för tex. en mysresa med tjejkompisarna eller varför inte en svit med maken!
På vägen hem stannade vi till på ett inredningsoutlet som ligger 2 minuters bilväg från hotellet. Jag köpte förstås en del....
En ljusstake med fina detaljer, det hängde svarta prismor från manschetten men de knipsade jag bort när jag kom hem. Har inte bestämt mig än om den ska få vara som den är eller om den ska sprejas vit.


Å så en trådkorg. Jag såg den framför mig fylld med saffransskorpor =0)


Jag köpte ett stort metallfat på fot också som det ska planteras lite i inför advent, har inte betämt mig om det ska få bli vitt det med. Det är svart just nu. Tål att grunna lite på. En skön och avkopplande helg som avslutades med shopping, kan det bli bättre?!
Sköt om er!
Kram L

Kommentarer

Anonym sa…
Hej!
Mamma pratar ibland om din blogg, så nu tänkte jag att det är dags att gå in och kolla. Hur mysig blogg som helst. Mycket bra idéer du ger! Härligt.
Take care!
Mia
Viola sa…
Vilken härlig konferens ni verkar ha varit på, staken tycker jag är så fin som den är rädda den från vitfärgen, kram och ha en bra söndag

Populära inlägg