Vilket härligt väder! Skiner solen på er också? Vilken bra start på helgen! Jag tog med mig kameran ut i trädgården för att samla lite energi, det är underbart med alla färger! Kryssen blommar fortfarande fint på trappen.Enen har vackra bär


Höstanemonen verkar kunna producera hur många blommor som helst



Kärleksörten riktigt glöder i rabatten


Å höstastern ger fin kontrast mot de torra löven



Tänkte visa de senaste betongalstren också
Madonnor i olika former




Och ett krusifix





Hoppas ni får en trevlig helg! Själv ska jag på middag och konsert med Art Garfunkel i kväll och loppis imorgon. M kommer nog förbi och några fler betongtomtar ska färdigställas. Tur att man har vänner som har friska axlar och är villiga att göra grovarbetet, jag sköter finliret och kokar kaffe, det kan jag göra med vänstern =0)
Kram L

Kommentarer

Vilka vackra bilder och betong madonnorna ,jättefina!
Önskar dig lycka till på loppisen och en underbar konsert!
Kram Katarina
Viola sa…
Vilka härliga utebilder du bjudr på med vackra blommor som fortfarande blommar och vilken fin madonna och kors i betong, så vackra, Art är en gammal idol från 60-talet, hoppas du skriver om din musikupplevelse, ha det så bra då i kväll och ha en skön helg, kram VIOLAN
Marina sa…
VAckra växtbilder, ja de andra också för den delen.
Ha det bra!
Kul att du vill vara med i min utlottning och tack för länken! :)

Vilken fin blogg du har med vackra bilder!

Kram Annie
Hej! först vill jag tacka för titten hos mig,och samtidigt passa på att be om ursäkt får att jag aldrig upptäckte din kommentar hos mig. jag brukar nästan aldrig gå tillbaka och titta i kommentarer Men det är 5 tjejer till som jag har nu upptäckt.Jag är väldigt inspirerad av din blog,och är glad att det finns flera som gillar betong design. Så vackert madonna och korset du gjort..fräck idé, och dem saknar jag just nu.Tänkte gjuta mera till våren.
Du har såååå söta barn riktig prins och prinsessa Ha en bra dag Dadda.
Anonym sa…
Hey sis! Ja, vi längtar också tills ni kommer på lördag. Hoppas att alla håller sig friska tills dess. *håller tummarna så dom domnar* Vilka underbara betongalster ni har fått till. Du och M är ju helt otroliga! Ta hand om morfar och hälsa alla gubbarna med gevär =) Kram Lovisa

Populära inlägg