Trött och fattig =)

Jaha, då var jag tillbaka! Till Ullared fram och tillbaka på en dag, ca 80 mil i bil är väl inte det roligaste man kan tänka sig, men vi hade roligt tillsammans. Det var jag , mamma och min ena lillasyster som drog iväg på detta äventyr. Jag åkte till mamma och pappa redan på torsdagen för att vi skulle kunna starta tidigt på fredagen. Bjuder på lite bilder därifrån.....
På köksbordetI uterummet
Litet bord i "finrummet"


Änglar hittar man lite överallt

Ja, väl på GeKå:s handlade jag en hel del till barnen, lite till mig själv och en del julklappar, känns bra att ha börjat med dom i alla fall =)
Vi kom tillbaka till Katrineholm vid midnatt på fredag och då var jag duktigt mör och öm i fötterna. Innan jag åkte tillbaka hem på lördagen så svängde vi förbi en second hand butik som mamma och pappa brukar hjälpa till i och där fyndade jag lite faktiskt!

Några glasflaskor , glasskål på små fötter och mjölksnipor
Nöjdast är jag nog över dessa söta kaffekoppar, perfekta till "en-slät-kopp-kaffe-på maten"
Det fanns 5 stycken koppar med fat och ett extra fat. Allt för 25 kronor.

En enkel vit kanna, som i första hand kommer att bli en såskanna men som kanske kan extraknäcka som blomvas


Och så förstås, lite fat och brickor. Dessa har jag en "betongtanke" med. Återkommer med det om det lyckas =)


Hoppas ni har haft en trevlig helg och att ni inte blåst bort alldeles!
Kram L

Kommentarer

Marina sa…
Dom där ömma fötterna känns igen, inte skönt. Men är man nöjd med det man handlat så kan man ju stå ut.
Anonym sa…
Vilka fina grejer du hittade på second hand! Jag blir lite avis på dom där kopparna...kanske kan flörta till mig dom av Marcus mormor en vacker dag ;o) För övrigt känns det som om känseln börjar komma tillbaka till fötterna nu, suck! Vilken pärs det var! Nu ska jag hem till Marcus, barnen och svärmor som är på besök. Kram

Populära inlägg