Jag vann!!!!

Kolla vad jag vann hos Eikkala , ett vackert pärlhjärta att hänga, två små söta rosor i papper och härligt lena hjärtan i keramik. Blev alldeles glad när jag öppnade brevlådan och ännu gladare när jag öppnade paketet.
Har ni inte kikat in hos henne så gör det! Jättemysigt! Tack snälla Sari!Hjärtat hamnade på en krok i hallen bredvid vingarna
Hjärtat tror jag kommer få ligga bredvid min bön


Rosorna hamnade på mitt bergeniabetongfat


Eller kanske får båda hjärtanen var här också, måste känna efter ett tag =)


Hoppas ni haft en skön dag!
Kram L

Kommentarer

Marina sa…
Grattis till fin vinst!
Grattis till din fina vinst.Slälv är jag inne i ett vinst stim har vunnit 3 tävlingar på kort tid åå vad glad man blir. kram/Ingela.
Vad kul att du tyckte om det... Kram sari

Populära inlägg